رفتن به محتوای اصلی
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم خبرداد؛

طراحی، تولید و ارائه زیرسیستم مرتبط با صدور مجوز برپایی ایستگاه‌ها و مواکب

مطلب بدون عنوان 545
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از طراحی، تولید و ارائه زیرسیستم مرتبط با صدور مجوز برپایی ایستگاه‌های صلواتی و مواکب خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، مومن حجازی در حاشیه جشن بزرگ نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران طی گفت‌وگویی، با اشاره به فعالیت‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در ایام نیمه شعبان، اظهارکرد: این ستاد مسئولیت پشتیبانی امور مرتبط با فناوری اطلاعات برای کلیه واحد‌های شهرداری قم را عهده‌دار است.

وی با اشاره به طراحی، تولید و ارائه زیرسیستم مرتبط با صدور مجوز برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مطرح کرد: در این زیرسیستم شهروندانی که قصد برپایی ایستگاه‌های صلواتی دارند می‌توانند با استفاده از ظرفیت آن درخواست خود را ثبت کنند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: همچنین سازمان فاوای شهرداری قم با همکاری با مسجد مقدس جمکران سامانه برقراری ارتباط با گمشدگان را راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه این ارتباط در ستادهای خدماتی مختلف شهرداری برقرار شده است، عنوان کرد: اگر شهروند یا زائری به دنبال گمشده خود می‌گردد می‌تواند با استفاده از این سامانه نرم‌افزاری اطلاعات خود را ثبت کرده و در نهایت از این طریق مشکل خود را برطرف کند.

حجازی با اشاره به پشتیبانی سخت‌افزاری و ارتباطی از ستادهای مستقر در مسجد مقدس جمکران، خاطرنشان کرد: همچنین مرکز مانیتورینگ تصاویر دوربین‌های نظارت شهری را در اختیار ستاد حمل و نقل ترافیک قرارداده است تا بتوانند با استفاده از این ظرفیت اشراف کاملی در حوزه ترافیک داشته باشند.

وی با بیان اینکه سامانه قم زائر نیز همچون سنوات گذشته برای خدمت‌رسانی به زائرین فعال است، تصریح کرد: اطلاعات مرتبط با گردشگری، اماکن زیارتی، سیاحتی و ... شهر در این سامانه درخدمت زائرین و مسافرین قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در پایان اضافه کرد: هر زائری که وارد شهر می‌شود به صورت خودکار پیامکی دریافت می‌کند که در آن ضمن خیرمقدم‌گویی، لینک سایت قم زائر نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nnNc